Uwaga! Blog zawiera treści przeznaczone dla osób, które ukończyły (co najmniej) 16 rok życia! Strona zawiera opowiadania z dokładnym opisem męsko-męskiego seksu, tak więc przeglądasz ją na własną odpowiedzialność. Blog przeniesiony z shuunaka-yaoi.blog.onet.pl

piątek, 18 stycznia 2013

Notka Organizacyjna 1.

Jako iż chyba każdy kto mnie zna tudzież pamięta z poprzedniego bloga na Onecie wie iż nie lubię i nie umiem napisać notki organizacyjnej xD Tak więc musicie mi wybaczyć, jeśli będę pleść piąte przez dziesiąte. Wpierw chciałabym serdecznie podziękować Asaneko za zrobienie tego prześlicznego szablonu specjalnie dla mnie (i za to, że wytrzymała ze mną i moim ciągłym zrzędzeniem "a może by tak...") i wiedz, że będę Ci za to dziękować przy każdej sprzyjającej ku temu okazji ;) Chyba każdy przyzna, że wygląda to nieziemsko!

Druga sprawa, to podziękowania dla Riri - cudnej kobitki, która zgodziła się zostać moją betą! :) Tak, moim opowiadaniom zdecydowanie przydadzą się poprawki, a ty jesteś na tyle cierpliwa, żeby ze mną wytrzymać... i z moim brakiem umiejętności stawiania przecinków w odpowiednich miejscach. 

No cóż, muszę przyznać, że ja do osób cierpliwych raczej nie należę, a czasem to bez kija nie warto do mnie podchodzić dlatego tym bardziej podziwiam tych, którzy mogą znieść moje ciągłe zmiany nastroju. Ale, ale! Żeby nie powstał z tego pamiętnik zamiast postu organizacyjnego dodam jeszcze, że dziękuję Akemi, Ver i wszystkim, którzy mnie wspierają i motywują do dalszego pisania :) 

Na sam koniec dodam jeszcze, że powoli ogarniam swoje stare opowiadania i kiedy tylko będą gotowe i sprawdzone będziecie mogli cieszyć się moimi wypocinami. Wszystko będziecie mogli znaleźć w menu u góry, w odpowiednich działach. No nic, to chyba na tyle. Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz